niedziela, 22 kwietnia 2012

Pin It

Tilda pszczoła / Tilda bee

Postanowiłam zrobić moją pierwszą tilde, a że urzekły mnie pszczółki (a raczej to jest bąk) postanowiłam zacząć od nich.
I decided to make my first tilda. Bees enchanted me (or rather it is the bumblebee) decided to start from them.



I powiem wam, że wcale nie było tak łatwo jak myślałam. I raczej na razie niebędę bawić się w tildy dopóki się nie podszkole trochę więcej ( tzn jeszcze zrobię królika tilde, bo córeczce pokazałam różne ładne i już sobie zażyczyła jednego).
A co mi przystworzyło problemów: zakręcanie to nie to samo co proste linie w ciuchach. Zakręcić zakręciłam, ale żeby zrobić np drugi taki sam zakręt to już nie umiałam i dlatego jedna ręka jest grubsza od drugiej.
I tell you that it was not so easy as I thought. The problem for me was turning , this is not the same as straight lines in clothes.And that's why one hand is thicker than the other.

Etapy pracy / Steps





2 komentarze:

  1. pszczoła wyszła świetnie!
    p.s. dziękuję za paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze sie podoba
      ps ja paczke wyslalam dopiero w sobote wiec to na bank nie moja

      Usuń