poniedziałek, 2 marca 2015

Pin It

Filc / Felt

Początki mojego rękodzielnictwa zaczeły się od filcu . Z niego zaczęłam robić sakiewki na monetę czy różne opaski. Ostatnio wypadł filc mi wręcz prosto na głowę. I znowu zaczełam z niego tworzyć. Jest to idealne tworzywo jeśli chce się posiedzieć przy filmie. I można z niego wyczarować różnorakie postacie. Moje twory były prezentami na urodziny.
The beginning of my craft had begun with the felt. From them I started to do a coin purse or various bands. Lately felt fell out almost straight at my head. And again, I started to create from it. It is an ideal material if wants to sit on the film. And it can conjure up a variety of characters. My creations are gifts for birthdays.



Elza z krainy lodu zrobiona z filcu . Szykuje się druga część bajki więc wykrój na Elza może się jeszcze przydać. 
Elza from Frozen made of felt. Soon will be second part of cartoons so pattern of Elza will be useful.




Na minecraft też jest szał, ale bardziej u chłopców . 
Minecraft are also popular but more in boys.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz