wtorek, 8 stycznia 2013

Pin It

Pieluszka dla lalki/ Diaper for doll

Jelly bawi sie lalką . Jest mamusią. Czy może bawić się sama NIE. Co chwila woła mamę żeby pomogła jej zapiąć pieluszkę. No i nie wytrzymałam po 10-tym razie. Wołam tatusia ażeby zaopiekował się dziewczynakami a ja zasiadłam do maszyny ( co się nigdy nie zdarza popołudniami).
Zrobiłam wykrój i zaczełam szyć pieluszke.
Czy produceńci nie mogli by zrobić pożadnej pieluszki. Dali jednorazówke dla lalki , co po drugim razie już sie niechce kleić.

Jelly playing with a doll. She is mom. Can play alone NOT. Every now and then calling mom to help her fasten the diaper. I could not take the 10-th call. I call daddy to take care of the girls and I sat down to the machine (which never happens in the afternoons).I did pattern and I started to sew diaper.
Wykrój / Pattern









Naprawdę polecam zrobić sobie samej pieluszke , teraz córeczka naprawdę zadowolona może sama zapinać i nie musi się prosić o pomoc , jest SAMODZIELNA ( co każda dziewczynka lubi  jej wieku).

I really recommend you do the diaper, now happy daughter can wear alone and does not need to ask for help, She is INDEPENDENT (which every girl likes her age).




A tak na marginesie musze nauczyć się robić ładne zdjęcia.

2 komentarze:

  1. Fajna ta pieluszka :D opatentuj to i będziesz zarabiać fortunę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaliśmy wysłani do ortopedy, zrobiono nam USG i prześwietlenie które nic nie wykazało. Wiec ewidentnie u nas są to bóle wzrostowe. Co jakis czas syn nadal sie budzi, jednak po 3 roku życia wzrost jakby troche spowolnił. Takich pobudek jest o wiele mniej i lepiej sobie z nimi radzi. A sam wzrost juz nie pedzi jak kiedyś. Od czasu do czasu, gdy jest na prawde źle podajemy cos przeciwbólowego.

    Co do pieluszki jest genialna:). Fakt powinnaś opatentować

    OdpowiedzUsuń