poniedziałek, 4 listopada 2013

Pin It

Prezenty / Gift

Jeśli ma ktoś urodziny staram się oprócz jakiegoś kupnego prezentu zrobić prezent zrobiony własnoręcznie.
If someone has a birthday, I try to, in addition to some of purchasing gifts to make a gift made ​​by myself.

Zrobiłam ostatnio kotka na klamke jako prezent, ale nie takiego zwykłego , gdzie dziecko by tylko mogło go powiesić sobie. Pomyślałam, że skoro dziecko ma trzy latka raczej by wolała coś zrobić z tym kotkiem. Więc postanowiłam , że bedzie mogła sama sobie go pomalować jak tylko będzie miała ochotę . A oto efekt.
I did recently kitten on the door handle as a gift, but not this plain, where the child can just hang him.  I thought that if the child is three years old would rather prefer something to do with this kitten. So I decided, that she will be able to paint it according to her own vision. And here is the effect.



Na inne urodzinki zrobiłam torcik . Dziecko uwielbia wręcz Billy Bambam, dlatego taki był też motyw. A ponieważ idą chłodne dni to zrobiłam apaszkę. 
On the other birthday, I made cake. The child loves Billy Bambam, so this was a topic. And because coming cold days I did scarf.



Ostatnio były też moje urodziny i zrobiłam również sama sobie torta :DLately was also my birthday and I made the cake for myself : D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz