poniedziałek, 14 października 2013

Pin It

Urodziny Jelly / Jelly Birthday

Jelly moja najstarsza córeczka ma już 4 latka. Oczywiście imprezke trzeba było zrobić .
Jelly my oldest daughter is now 4 years old. Of course party had to be done.


Na urodzinach królowały barwniki spożywcze. Chciałam żeby było kolorowo, ale nie chciałam za dużo słodyczy na stole.
On birthday dominated food coloring. I wanted it to be colourful, but I did not want too many sweets on the table.

 Więc do jedzenia były kolorowe naleśniki, czerwony makaron i różowe jajka.
So to eat were: coloured pancakes, red pasta , and pink eggs.









Zrobiony został też grill z arbuza.
Was also made ​​watermelon grill.






I oczywiście tort (barwniki tutaj też użyłam do biszkoptu).
And of course the cake (food colors I used here also to the sponge cake).




Atrakcje/Activities:

Kolorowanie dwustronnych torebek i koszulek.
Coloring bags and t-shirts.



Balony / balloons  .



Przyczep prezent myszce mini ( myszka namalowana przez mojego męża nawet nie wiedzialam że jest taki zdolny ).
Attach gift to Mini Mouse (mouse painted by my husband, did not even know that he is so talented).


Sztuczne ognie i inne zabawy znane z przedszkola.
Fireworks and other fun activities known from the nursery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz