poniedziałek, 18 marca 2013

Pin It

Fifi kostium / Fifi Forget Me Not costume

Ostatnio był dzień książki i moja starsza córeczka miała przyjść z ulubioną książką do szkoły i przebrać się w jedną z postaci z niej. Problem był taki, że mojej córki ulubione książki to te z dorą a ja pomarańczowych spodenek nie posiadam :D. A  niebęde kupować spodni specjalnie na tą okazje. Niepowiem że w sklepach były gotowe stroje z różnych bajek , ale wydać pieniądze na jeden raz to mi się nie widzi.
It was the day of the book, and my older daughter was supposed to come with her favorite book to school and dress up in one of the characters from it. The problem was that my daughter's favorite books are the ones with Dora and I do not have orange shorts: D. And I will not buy pants especially for the occasion. 

Przejżałam wszystkie książki jakie ma (troszke tego było) i  znalazłam odpowiednią postać , której strój mogę sama zrobić . Wygrała FIFI niezapominajka. Miałam dwa tygodnie aby sprawić by dziecko polubiło ją . Z tym problemu nie było wystarczyło czytać jej tą książeczkę codziennie i póścić bajke . 
Looked through all the books that she have and I found a suitable type, which can I made myself.  Won the FiFi Forget me not. I had two weeks to make my child enjoy it.


A oto opaska jaką zrobiłam . Do tego ogrodniczki i dziecko przebrane :D
Here's what I've done .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz