czwartek, 14 marca 2013

Pin It

Nowe torty / New cakes

Dwa torty na urodziny koleżanki :D

Two birthday cakes for friends

Pierwszy raz robiłam tiramisu , będe nieskromna i napisze że wyszedł przepyszny . Nawet mi smakował chociaż za kawą nie przepadam.

The first time I made tiramisu, I'll be immodest and write that went delicious. Even me tasted, although I do not like the coffee.




Drugi torcik był malinowy dla tych nielubiących kawy. A że solenizantka lubi japońskie motywy , więc powstał japoński torcik.

The second cake was a raspberry for those who do not like coffee. Friend likes Japanese motifs, so was created the Japanese cake.




Chciałam bardzo podziękować Gosi z bloga http://gosiaadaszak.blogspot.co.uk  i Elżbiecie z bloga http://dwujezycznosc.blogspot.co.uk za nominacje do nagrody Liebster Award ( blog) . Bardzo sie ucieszyłam z tego że zostałam doceniona . Ale niestety nie mam czasu na odpowiadania na pytania, wymyślaniu nowych .Trudno mi nawet znaleść czas aby coś napisać na blogu więc , mam nadzieje że mi wybaczycie dziewczyny.

3 komentarze:

  1. wyglądają smakowicie i bardzo estetycznie wykonane;)zjadło by się choć kawałeczek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem doskonale!! Ale na pisanie bloga czas znajdź! Pozdrowienia!Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj pewnie ze jest szansa ma Myszke Minni to moj email kasia.c.82@gazeta.pl,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń