niedziela, 8 lutego 2015

Pin It

Kraina lodu / Frozen

Szał dzieci na punkcie bajki Kraina lodu trwa już prawie od roku. Moje córki oczywiście też oszalały na tym punkcie.
Sukienkę Anne zakupiłam, ale Elze zrobiłam z niebieskiej zwykłej sukienki, tylko naprasowałam zdjęcie elzy i obszyłam na maszynie. 

Children mad at the point of frozen, it has been going on for almost a year. My daughters, of course, also mad at this point.
Anne dress I bought, but Elza dress,  I did from usual blue dress, only transfer Elza picture and stitch image on the machine.




I już robiłam torta Kraina Lodu, figurek nie robiłam sama tylko zakupiłam.
Already I've done Frozen cake, figurines did not do by myself, just bought.



Zrobiłam pluszowego Olafa dla dziewczynek  .
 I made stuffed Olaf for girls.




 A oto wykrój Olafa dla chętnych.
And here's a pattern Olaf for those who want :).


1 komentarz: